Διαχείριση βάρους: Μείωσε το βάρος σου σε 30 λεπτά. - Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ

Διαχείριση βάρους: Μείωσε το βάρος σου σε 30 λεπτά.

Η διαχείριση του βάρους μας εξαρτάται από τρεις βασικούς πυλώνες: τη διατροφή μας, το επίπεδο της φυσικής μας δραστηριότητας και την ενυδάτωσή μας. Και τα τρία αυτά στοιχεία, σε συνεργασία, μας βοηθούν είτε να διατηρήσουμε το βάρος μας είτε να το αυξομειώσουμε ανάλογα με τις ανάγκες μας. Για τη διατροφή μας συμβουλευόμαστε έναν διατροφολόγο, για την ενυδάτωσή μας πίνουμε πολύ Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ και για τη φυσική μας δραστηριότητα ακολουθούμε τις παρακάτω συμβουλές.

Για να σχεδιάσουμε το κατάλληλο πρόγραμμα άθλησης που θα οδηγήσει στη διαχείριση του βάρους μας πρέπει να έχουμε πάντοτε υπ’ όψιν μας ότι πρέπει να εμπεριέχει στοιχεία αεροβικής άσκησης αλλά και στοιχεία μυϊκής ενδυνάμωσης.

Αεροβική θεωρείται η άσκηση που μας ανεβάζει το ρυθμό αναπνοής και τους καρδιακούς μας παλμούς για κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, όπως πχ το περπάτημα/τρέξιμο, η κολύμβηση και η ποδηλασία. Κατά τη διάρκεια της αεροβικής άσκησης, ο οργανισμός μας “αναγκάζεται” να καταναλώσει θερμίδες για να καταφέρει να ανταπεξέλθει στις αλλαγές της αναπνοής και της αυξημένης αιματικής κυκλοφορίας.

Οι ασκήσεις ενδυνάμωσης αυξάνουν το μυϊκό όγκο και τη μυϊκή ενέργεια, “αναγκάζοντας” τον οργανισμό να καταναλώσει περισσότερες θερμίδες.

Το σωματικό μας βάρος αντανακλά την ισορροπία μεταξύ του αριθμού των θερμίδων που προσλαμβάνουμε μέσω της διατροφής μας και του αριθμού των θερμίδων που καταναλώνουμε μέσω της άσκησης. Ελέγχοντας το ισοζύγιο θερμίδων με τη διατροφή και την άσκηση καταφέρνουμε να διαχειριστούμε το σωματικό μας βάρος.

Οι έρευνες δείχνουν ότι για να έχουμε μείωση στο βάρος μας πρέπει να εισάγουμε στη ζωή μας ημερησίως πάνω από 30 λεπτά μέτριας έντασης άσκηση.

Ένα ιδανικό πρόγραμμα καθημερινής άσκησης, το οποίο θα μας βοηθήσει σε συνδυασμό με ισορροπημένη διατροφή να περιορίσουμε το βάρος μας, θα μπορούσε να περιλαμβάνει μέτριας έντασης περπάτημα για 20 λεπτά και ύστερα 10 λεπτά ασκήσεις ενδυνάμωσης μεγάλων και κύριων μυϊκών ομάδων όπως είναι οι δικέφαλοι/τρικέφαλοι στο άνω άκρο, κοιλιακοί/ραχιαίοι στον κορμό και τετρακέφαλοι/οπίσθιοι μηριαίοι στο κάτω άκρο.

 

 

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
στο instagram
Something is wrong.
Instagram token error.