Διώξτε τον πόνο μακριά από το γραφείο. - Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ

Διώξτε τον πόνο μακριά από το γραφείο.

Συμβουλές εργονομίας και απλές ασκήσεις που μπορούν να εκτελούνται στο γραφείο για να ξεχάσουμε τον πόνο στο σώμα μας.

Το ήξερες ότι 4 στις 5 γυναίκες παγκοσμίως που εργάζεται μπροστά σε υπολογιστή θα αναφέρουν πόνο στην μέση κάποια στιγμή στη ζωή τους λόγω κακής στάσης; Αν συνυπολογίσουμε και τα συχνότερα σύνδρομα υπέρχρησης όπως είναι η έξω επικονδυλίτιδα (tennis elbow), σύνδρομο καρπιαίου σωλήνα, αυχεναλγία κλπ καταλαβαίνει κανείς ότι η ανάγκη για την εύρεση λύσεων είναι επιτακτική.

Η κατάλληλη διαμόρφωση του περιβάλλοντος εργασίας και η ενημέρωση είναι ο καλύτερος σύμμαχος για να μειώσεις στο ελάχιστο δυνατόν την πιθανότητα να χάσεις έστω και ένα λεπτό από την μέρα σου από την αγαπημένη σου δραστηριότητα λόγω πόνου. Ας δούμε μερικές πρακτικές συμβουλές πως θα βελτιστοποιήσεις το περιβάλλον και την θέση εργασίας σου στο γραφείο:

  • Η οθόνη του υπολογιστή πρέπει να βρίσκεται στο ύψος των ματιών και να είναι στην ευθεία σου για να αποφεύγεις την παρατεταμένη στροφή του αυχένα. Εάν δεν είναι ρυθμιζόμενη μπορείς να βάλεις ένα βιβλίο από κάτω.
  • Οι καρποί σου πρέπει να είναι στην ίδια ευθεία με τον πήχη σου όταν πληκτρολογείς ή όταν χειρίζεσαι το ποντίκι του υπολογιστή. Υπάρχουν στην αγορά βοηθητικά μαξιλαράκια.
  • Οι ώμοι σου θα πρέπει να είναι χαλαροί και να μην έρχονται μπροστά. Μην ξεχνιέσαι και σκύβεις μπροστά.
  • Ο θώρακας σου και η μέση σου να ακουμπούν στην πλάτη της καρέκλας.
  • Τα γόνατα σου πρέπει να είναι σε κάθετη θέση. Χρησιμοποίησε ένα υποπόδιο η μερικά βιβλία εάν χρειάζεται.
  • Το ύψος του πληκτρολογίου σου πρέπει να είναι στο ύψος που είναι οι αγκώνες σου όταν είσαι καθιστή.
  • Τακτοποίησε το γραφείο σου τοποθετώντας τα αντικείμενα που χρησιμοποιείς πιο συχνά κοντά σου και όχι στην άλλη άκρη.
  • Χρησιμοποίησε ακουστικά για το τηλέφωνο του γραφείου εάν το χρησιμοποιείς συχνά.
  • Μην τοποθετείς βαριά αντικείμενα (φακέλους, κούτες κλπ) σε ψηλά ράφια.
  • Μην παραμένεις ακίνητη στην ίδια θέση για παραπάνω από 20 λεπτά.

και το πιο σημαντικό από όλα…

ΑΚΟΥ το σώμα σου φρόντισε την ΑΥΡΑ σου…

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
στο instagram
Something is wrong.
Instagram token error.