Πρόληψη τραυματισμών. Πρόλαβε τον τραυματισμό κατά τη διάρκεια της άσκησης. - Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ

Πρόληψη τραυματισμών. Πρόλαβε τον τραυματισμό κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Περιμένεις πως και πώς να φτάσει αυτή η ώρα που ξεκινάς το αγαπημένο σου άθλημα. Δίνεις ραντεβού, παίρνεις τον εξοπλισμό και ξεκινάς. Μπαίνεις στο γήπεδο όλο αυτοπεποίθηση ότι θα κάνεις την καλύτερη επίδοση αλλά λίγη ώρα αργότερα ένας ξαφνικός πόνος στο μηρό σε αναγκάζει να αποσυρθείς. “Μάλλον τράβηγμα” ακούς να σου λέει ο συμπαίκτης σου.. “Όχι πάλι” είναι η πρώτη σκέψη που περνάει απ’ το μυαλό σου…

Η άσκηση προσφέρει αναρίθμητα οφέλη στην υγεία μας καθιστώντας την ένα από τα αποτελεσματικότερα φυσικά “φάρμακα”. Όπως κάθε φάρμακο όμως η σωστή δοσολογία θα μας προστατέψει από ανεπιθύμητες παρενέργειες (τραυματισμούς, σύνδρομα υπέρχρησης, κόπωση, αφυδάτωση κλπ). Ας δούμε μερικούς κανόνες ώστε να προστατέψουμε το σώμα μας όταν ασκούμαστε:

  • Ζέσταμα – Αποθεραπεία: Κάνουμε ένα ελαφρύ πρόγραμμα “εισαγωγής” για να προετοιμάσουμε το σώμα μας προοδευτικά για την μέγιστη ένταση της δραστηριότητας. Απαραίτητο είναι ένα 10 λεπτο jogging και μερικές δυναμικές διατάσεις πριν και μετά.
  • Εναλλαγή ασκήσεων: Διαφορετικές ασκήσεις για ίδιες μυϊκές ομάδες, εναλλαγή αερόβιας – αναερόβιας προπόνησης.
  • Κατάλληλη προετοιμασία εξοπλισμού: Κατάλληλη ένδυση, παπούτσια και τυχόν εξοπλισμός που χρησιμοποιείται θα πρέπει να είναι σε καλή κατάσταση. Εάν όχι να αντικατασταθεί εγκαίρως.
  • Ενυδάτωση – Διατροφή – Ξεκούραση: Πίνουμε 300 – 500 ml νερό 30 λεπτά πριν την άσκηση 250 ml κατά την διάρκεια και 300 – 500 ml μετά το τέλος της. Ένα ισορροπημένο γεύμα που περιέχει υδατάνθρακες θα μας δώσει την απαραίτητη ενέργεια. Φροντίζουμε να λαμβάνουμε έναν ικανοποιητικό αριθμό ωρών συνεχόμενου ύπνου (≥7) και να αποφεύγουμε την άσκηση όταν έχουμε ξενυχτήσει.
  • Αθλήσου έξυπνα: Πρέπει να δίνουμε χρόνο στο σώμα μας να συνηθίσει την άσκηση όσον αφορά την ένταση και την χρονική διάρκεια της. Το είδος της δραστηριότητας πρέπει να λαμβάνει υπόψη την αντοχή, την ηλικία, το φύλο, παθολογικά προβλήματα κλπ. Εάν υπάρχει ιστορικό τραυματισμού δίνουμε ιδιαίτερη σημασία στην πλήρη αποκατάσταση του. Σημαντικό είναι να αναγνωρίσουμε και να ενισχύσουμε τις αδυναμίες μας (μυϊκή δύναμη, ισορροπία, ελαστικότητα) που ενδεχομένως να αποτελέσουν την αιτία ενός τραυματισμού.
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
στο instagram
Something is wrong.
Instagram token error.