ΑΣΚΗΣΗ - Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ

ΑΣΚΗΣΗ

Ανακάλυψε μικρά μυστικά άσκησης για να διατηρείς το σώμα σου σε ισορροπία.

Body shaping. Φρόντισε την Άσκησή σου βάσει του σωματότυπου σου.
Εύκολες ασκήσεις για το σπίτι ανάλογα τον τύπο σώματος που έχεις!
Φρόντισε την άσκησή σου κάνοντας Pilates.
Ασκήσεις Pilates για να βελτιώσεις την ελαστικότητα και τη δύναμη του σώματος σου!
Φρόντισε το σώμα σου τρέχοντας.
Χρήσιμες συμβουλές για όσους αγαπούν το τρέξιμο!
Διαχείριση βάρους: Μείωσε το βάρος σου σε 30 λεπτά.
Διώξτε τον πόνο μακριά από το γραφείο.
Πρόληψη τραυματισμών. Πρόλαβε τον τραυματισμό κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Χρήσιμα tips για μια καλύτερη ζωή.

1.
Ο Οκτώβριος έρχεται τροχάδην!

 

 

Αφήσαμε τις διακοπές πίσω και μπαίνουμε δυναμικά προς το φθινόπωρο. Αν δεν έχετε αρχίσει ακόμη το πρόγραμμα γυμναστικής σας τώρα είναι η ώρα να ξεκινήσετε. Για έναν δυναμικό χειμώνα και ένα υγιή οργανισμό. Ξεκινήστε σταδιακά, μέχρι να νιώσετε ότι αποκτάτε πάλι τις ίδιες αντοχές. Το πιο σημαντικό όμως είναι να μην ξεχνάμε ότι για να επανέλθουμε ομαλά στις ασκήσεις μας ξεκινάμε πάντα με σωστό και εντατικό ζέσταμα και φυσικά θυμόμαστε να έχουμε πάντα μαζί μας, ένα μπουκαλάκι νερό για την σωστή ενυδάτωση του οργανισμού μας.

2.
Ποια αθλήματα καίνε περισσότερες θερμίδες.

 

Ναι η άθληση είναι σημαντική και ναι, το κάνεις για την υγεία σου και όχι μόνο για να αδυνατίσεις. Πειράζει όμως να ξέρεις και πόσα καις κάθε φορά; Σίγουρα όχι.

 

Ποδήλατο : 850 με 950 θερμίδες την ώρα

Τρέξιμο : 800 με 850 θερμίδες την ώρα

Σχοινάκι : 750 με 800 θερμίδες την ώρα

Μποξ : 600 με 800 θερμίδες την ώρα

Αεροβική : 650 θερμίδες την ώρα

Κολύμβηση : 600 θερμίδες την ώρα

3.
Πρωινή ή βραδινή άσκηση. Δες εδώ ποια ώρα της ημέρας σου ταιριάζει.

Υπάρχουν οι “πρωινοί” τύποι και οι “νυχτερινοί” τύποι ακόμα και στην γυμναστική. Έρευνες έχουν δείξει ότι όσοι αθλούνται τακτικά το πρωί, “προπονούν” και τον οργανισμό τους να αποδίδει το πρωί και να μην μπορεί να αποδώσει το απόγευμα. Ποιες είναι όμως πραγματικά οι διαφορές της πρωινής από την απογευματινή γυμναστική; Εμείς σου τις αναλύουμε και εσύ αποφασίζεις τι τύπος είσαι.

Πρωινή γυμναστική:
Αυξάνει τον μεταβολισμό από την αρχή της ημέρας.
Δημιουργεί ταχεία καύση λίπους.
Ο οργανισμός μας εκκρίνει ενδοφρινές από την αρχή της ημέρας.
Περιορίζει την όρεξη και έτσι συμβάλλει στην απώλεια βάρους.
Βελτιώνει την ποιότητα του ύπνου.

Απογευματινή γυμναστική:
Αυξημένες επιδόσεις καθώς οι μύες είναι ήδη ζεστοί.
Λιγότεροι τραυματισμοί για τους ίδιους λόγους.
Αύξηση μυϊκής μάζας και δύναμης.
Μείωση στρες. Με την άσκηση μειώνεται το στρες που συσσωρεύουμε μέσα στην ημέρα.

4.
5 fitness trends του 2018.

To 2018 είναι η χρονιά που θα… ακούσεις το σώμα σου. Θα μάθεις να του προσφέρεις όλα όσα χρειάζεται και να αναγνωρίζεις όλα όσα πρέπει να αποφύγεις. Εμείς σου παρουσιάζουμε τα 5 fitness trends της χρονιάς για να είσαι και fit και in.

ΗΙΤ
Τα αρχικά του σημαίνουν ‘’Υψηλής Έντασης Διαλειμματική Προπόνηση’’. Είναι μία πολύ εντατική μορφή γυμναστικής με διαλείμματα και ασκήσεις μικρής διάρκειας αλλά εντατικής προσπάθειας.

Pi-Yo
Συνδυάζει Yoga & Pilates και βοηθάει στην ευλυγισία ενώ ταυτόχρονα τονώνει τους κοιλιακούς.

ΤΑΒΑΤΑ
Ο μεταβολισμός σου θα δουλεύει για 36 ώρες με μόνο 4 λεπτά γυμναστικής!

Bungee
Τόσο fit που… πετάς! Συνδυασμός aerial yoga και αεροβικής. Τι άλλο να σου πούμε;

Pet Train
Το αφήσαμε για τελευταίο γιατί είναι το πιο fun από όλα τα trends! Η βόλτα με τον σκύλο σου, δεν θα είναι ποτέ ξανά ίδια. Ασκήσεις αεροβικής και jogging δίνουν τον δικό τους ρυθμό στην καθημερινή σας βόλτα.

Οι πληροφορίες των tips έχουν χαρακτήρα καθαρά ενημερωτικό, δεν αποτελούν ιατρική διάγνωση και δεν υποκαθιστούν ιατρικές οδηγίες η συμβουλές.

Οι συμβουλές για την καθημερινή
σου ευεξία συνεχίζονται.

Μεσογειακή Πυραμίδα & Διατροφική Κανάτα, πώς συνδυάζονται;
Φρόντισε τον εαυτό σου και βρες την προσωπική σου αξία διεκδικώντας όσα αξίζεις.
ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ
στο instagram
Something is wrong.
Instagram token error.